Diumenge a la “Font Rotxa”

Parlava ja fa uns anys amb la meua tieta i jo li deia: “Tia, este fin de setmana me voy a la Font Roja”, pronunciant la “j” com teòricament diuen que és correcte. La meua tieta em va dir: “No, no. No se dice “Font roja”, sino “Font Rocha””, sí, amb la “ché” de l’apitxat ben pronunciada, jeje. Em fa gràcia l’apitxat.

Bé, la qüestió és que diumenge passat vam anar a la Font Roja Javi i jo amb un amic de la universitat que es diu Albert (també company de Enginyers sense Fronteres). Javi i jo quedàrem amb Albert a Sant Vicent, d’allà anàrem cap a Ibi. A l’autovia érem una filera d’uns quants cotxes. Al principi Javi i jo no ens podíem creure que fórem tants. Resulta, però, que vam ser 40 persones!!. Vam eixir des d’Ibi i xino xano fins a la Font Roja, una passada. Vam pegar més voltes de les que ens tocava, però quin remei. Va estar molt bé.

Ací deixe algunes fotos:

Diumenge a la “Font Rotxa”

Un pensament sobre “Diumenge a la “Font Rotxa”

Deixa un comentari

