Dominis .cat

Avui estic una miqueta cabrejat -empipat- amb els dominis .cat.

Fa un parell de dies vaig decidir deixar el projecte “spalinux” i fer un projecte semblant (i millor) en català. Vaig demanar el domini http://www.somgnu.cat i van iniciar-se els tràmits. Avui m’han dit que no m’accepten el domini.

En principi, per tal de que t’accepten has de “demostrar” que tens cap vinculació amb la cultura catalana i que la pàgina que faces també la tinga. Com a “vinculació” t’exigeixen que dones alguna web on pugues demostrar eixa relació, com per exemple un blog. Jo vaig donar aquest blog. Per altra part has d’explicar en que consistirà la web que faràs. En eixe aspecte vaig explicar que era un projecte de programari lliure en català on posaria notícies, un wiki/documentació, descàrregues, etc.

Bé, m’ho han denegat. La qüestió és que no diuen el per què. Personalment entenc que la millor manera de difondre la cultura “catalana” (incloent la valenciana i balear a la definició, és clar) és escriure en la nostra llengua. Supose que no cal que escriga sobre autors catalans i demés.

M’HO HAN DENEGAT!!!! Cague en sa mare!!!!!

Estic una miqueta bastant cabrejat. Perquè volia començar el projecte JA. Ara que tinc una miqueta de temps i moltes ganes. Però és que el proveïdor ja m’ha cobrat i ara he d’esperar a que em torne els diners. Un conyaç (si es que “conyaç” se pot escriure així).

Bé, ja m’he quedat a gust. En el fons sé que eixes persones que decideixen a qui li donen el domini i a qui no, han de basar-se en uns criteris que jo no he passat. Així que registraré el domini http://www.somgnu.org i més endavant els mostraré que la punyetera web és en català i pretén difondre la nostra cultura a través de la llengua.

Que hi ha cap ànima caritativa que conega algú que puga donar-me un cop de mà amb el domini?

Serveix d’alguna cosa pertànyer a ACPV?

En fi. Poc a poc, de mica en mica, que sembla que ho vull tot ja.

ESTA FRASE LA ESCRIBO EN CASTELLANO PA FASTIDIAR. ALE, CHINCHA REVINCHA… VIVA LA Ñ!!

Ja està, ja està. Ja se’m passa.

Dominis .cat

2 pensaments sobre “Dominis .cat

  1. Esperem… la qüestió és que portava ja un temps que no acabava per decidir-me en gastar els 75€ que costava el domini. I ara que m’havia decidit… doncs no pot ser.

Deixa un comentari

