Conflictes

Últimament escric ben poc perquè estic immers en el projecte de somGNU. Per altra part també estic treballant i la propera setmana ja comence exàmens. Està bé la cosa.

Amb això que vaig escriure fa un parell de dies a prop de Salvador i més tard sobre la relació d’aquella societat i la d’ara quant a la llibertat i al programari lliure, m’he trobat amb més d’un que no ha vist encertada la comparació. Fins i tot titlla de “fastigosa” qualsevol comparació del software lliure amb fets polítics i que la política, als parlaments.

És cert això?. És cert que el programari lliure no té res de polític, que només és pura casualitat que la gent haja volgut compartir el seu software i els seus esforços perquè sí, anant en contra d’allò que la societat ens ensenya. Sempre em passa que porte les coses més enllà (em passa més de boqueta i a l’hora d’escriure), és a dir, a vegades sóc massa idealista parlant o escrivint quan després sóc una mica més realista. Considere que és normal, podem ser molt idealistes, però el món és el que és i l’idealisme ha de dur-se d’una forma realista. Tampoc és tan estrany tot i que forçosament haja de ser una mica contradictori.

We are lost…..

Conflictes

3 pensaments sobre “Conflictes

Deixa un comentari

