He pres una decisió

I és que em costa escriure en català. No exactament escriure, perquè allò que diem “escriure” considere que escric correctament. El que passa és que em costa expressar les meues idees en català. Ja porte parell d’anys des que vaig començar a fer-ho i encara no aconseguisc expressar-me bé.
I això no és pas per cap cosa estranya, el problema és que visc envoltat de castellà: la meua família, la meua xicota, la gran part dels meus amics… procure llegir i parlar en català el màxim que puc, però no hi ha manera. Viure d’aquesta forma fa que no tinga soltesa suficient per expressar les meues idees en català: em falta vocabulari i quasi escric traduint.

Al menys amb la pàgina web en català sobre GNU/Linux que hem creat, continue escrivint molt en català -però no és el mateix escriure una notícia sobre un programeta que expressar la meua melancolia absoluta, jeje-.

Per això, a partir d’ara, tornaré a escriure de quan en quan en castellà. Sobretot per expressar les meues idees.

Salut -a mi mateix-

He pres una decisió

2 pensaments sobre “He pres una decisió

  1. Maria diu:

    A “Pau”:

    És molt fàcil caure en la temptació de la “comoditat”…
    defensem la llengua i la identitat per la qual els nostres avis van lluitar…

    […] qui perd els orígens
    perd identitat.
    Jo vinc d’un silenci
    antic i molt llarg […]

    (Jo vinc d’un silenci. Raimon)

    P.D. et trobem a faltar pel pis… 😉
    Maria

  2. Doncs això s’ha d’arreglar. La solució és clara: l’única forma de que realment puga avançar amb el català ara és tornar amb “valtrus”, això sí, cap “cubu” pel mig i les truites de creïlles. Que ja sabeu que per “aqueta” casa allò que mola és el.. qué fuerte! qué fuerte! qué fuerte! qué fuerte!.

    Ja fa un temps que vull escriure-vos, però ara que he començat a treballar i que estic d’exàmens, doncs ja estic una miqueta com vosaltres a nivell d’ocupació i costa trobar el moment.

Deixa un comentari

