El paso del tiempo

O el pas del temps.

I és que potser un dia som 3000, altre 100.000 i qualsevol altre 2.125.000 de persones les que cabem entre la plaça de la independència (què coses)  i le plaça colon de Madrid Capi.

A mi m’és igual. Jo ja sé que hi ha molta gent en contra de la decisió sobre De Juana Chaos, qui sap si eixa gent ha estat massa impregnada per les paraules que en els darrers dies, mesos i anys professa el PP. No és dolent, és bo que es discuteixen totes les coses que fa el Govern. Però hem d’acceptar que les paraules de Rajoy & Company no sonen a crítica, sonen a atac. Per exemple, una de les coses que han dit darrerament és que “Zapatero ja no té legitimitat”. Poden posar-se com vulguen, però Zapatero té tota la legitimitat del món, perquè aquells qui el votaren li la van donar. I és que ni tan sols va obtindre una majoria absoluta que li permetera fer allò que va fer Ánsar passant de tot i de tots a la guera d’Iraq, no. ZP ha hagut de pactar-ho tot, no és només el seu punt de vista, sinó que ha obtingut el recolçament de partits tan seriosos com CiU, CC o el CHA i d’altres no tan “seriosos” en el sentit estricte de definició d’un “bon espanyol” de “a pie”.

No té molt de sentit manifestar-se en recolzament d’un president. Però sí que m’agradaria deixar clar que estic d’acord amb la decisió que s’ha pres amb De Juana i que en aquest procés, jo recolze la política que du ZP.

Sé que no estic sol.

El paso del tiempo

Deixa un comentari

