Tornant de València

Fa un temps vaig escriure unes línies semblants a aquestes. L’altre dia, tornant de València en el cotxe tot sol, com que no tenia altra cosa que fer, em vaig posar a pensar en això i en refer-lo. Ara m’agrada una mica més, ja el tornaré a modificar més endavant.

 

Lleveu-me els records

un a un.

Ompliu-los de ciment

i de llums.

No deixeu que reconega

la meua terra.

Com si la guerra

haguera passat per ella.

Feu que aquesta ja no siga

la meua llengua.

Doneu-me una altra

d’una altra terra

que s’emporte

l’únic que em queda.

Tornant de València

Deixa un comentari

