Una alegria…

Doncs aquesta setmana, després d’haver acabat exàmens, estic anant a l’escola per preparar els ordinadors amb GNU/Linux per al curs que ve.

Mentres jo em trobava instal·lant i toquetejant alguns ordinadors, anaven entrant i eixint els xiquets que tenien classe. El darrer curs que ha entrat ha sigut un dels cursos als quals vaig donar-los un taller sobre GNU/Linux. Només veurem m’han dit: “Linux! Linux!”, jeje i m’han començat a demanar cd’s de linux… jajaja, un èxit.

La qüestió és que la mestra els ha dit: “Avui hi ha classe lliure” i els xiquets han dit: “Podem ficar-nos a Linux???” i la mestra els ha dit que sí i tots s’han posat a cridar: “Béee!!”… jejeje

Total, que he de fer fotos.

Una alegria…

Un pensament sobre “Una alegria…

  1. maleses diu:

    jejeje Quina alegria que t’ho demanin, i bon treball, almenys coneixen algo mes que el windows!

    Salut!

Deixa un comentari

