Enganxats

Si ahir parlava de l’addicció a la coca, avui parle de l’addicció a la tecnologia.

Ho admet, sóc addicte. No ho puc evitar, sóc víctima de la tecnologia. Si algú no ho ha inventat encara, jo mateix ho batege:

TECH VICTIM

I el millor exemple, és l’Iphone. Curiosament a mi això m’és igual ara mateix, per ara no sent cap curiositat per aquest nou telèfon mòbil. Sobretot perquè a la llarga he aprés que l’única cosa que vull d’un telèfon mòbil és que siga “de qualitat” quant a fabricació, que dure la bateria i que em permeta fer trucades i enviar missatges còmodament. Navegar per internet, en pantalletes de 2,5-3-4 polçades, NO, GRÀCIES.

Ara per ara m’enganxen més els ordinadors i les consoles, un vici prou car que he de frenar. Aprendre a gaudir del que ja tinc, que és més que suficient i deixar de consumir durant uns mesos, que em cal.

Sabeu quin és el problema de l’Iphone… que crea addictes a la tecnologia que mai ho hagueren sigut. A mi m’interessen les característiques internes del producte. El disseny normalment m’és igual. En canvi, Apple aconsegueix, gràcies al disseny i a les seues campanyes, arribar a un públic que mai s’haguera interessat molt per la tecnologia. S’ha d’acceptar que Apple no només ofereix imatge, que també ofereix bones prestacions i això fa que el seu èxit siga encara millor.

Bona imatge i disseny, bones característiques… i ja vorem el preu.

Tots som addictes, només que en diferents coses. Consumisme. Com que això sembla inevitable, potser hem d’exigir a les companyies que els seus mètodes de producció no siguen contaminants i siguen respectuosos amb el món en què vivim. O això ens és igual?

Enganxats

Deixa un comentari

