Soy feliz, soy un hombre feliz…

… y ruego que me perdonen, per este día, los muertos de mi felicidad.

Això deia Silvio Rodríguez a una cançó molt bonica de la qual ara em faig eco. Aquests dies s’està celebrant la XXXII Edició de l’Escola d’Estiu de les Terres del Sud on estic donant un curs sobre “Linux i tecnologies web a l’educació”. Però això del curs és ben bé secundari.

Tot el que envolta a l’Escola d’Estiu: la gent, l’entorn, les activitats, les reunions i organització… estan fent que aquests dies gaudisca d’una forma molt especial aquesta edició. Porte ja els 4 dies que duem feliç, somrient i fent conyes tot el dia (supose que arribarà un moment en què algú em dirà que pare, jeje), estic donant el curs i treballant i aprenent molt -tot i que ara, en fer un curs de 5 dies seguits, m’he adonat que encara he d’agafar molta experiència-.

Tinc una “mama” i un “papa” i una “germaneta” que jo mateix m’he assignat i amb els quals m’ho passe molt bé. Després també tinc a una amiga drogoaddicta que s’ho està deixant i alguns companys més de batalles (tot inventat, és clar).

Una experiència molt bona fou ahir: vam fer un recital de poesia a “La Tetería” de Crevillent: UNA PASSADA. Vam reunir-vos unes 30 persones dins d’una saleta mig privada on, amb la companyia d’una guitarra i 40 poemes de dones poetes, cadascú va triar un poema i el va recitar… i cadascú va poder viure la seua pròpia experiència i sentir la satisfacció de llegir davant la resta de gent i també la satisfacció de sentir als altres recitar. Després vam prendre les pastetes i vam estar xerrant (jo amb Cursach, un mallorquí… jiji) i gaudint de la nit i del lloc on estàvem.

Avui m’he adonat de que estic molt content, que estic gaudint moltíssim d’aquesta escola d’estiu i que, tot i que és probable que per als altres no siga gens especial, per mi sí que ho és. Demà s’acaba, quin gust més meravellós tinc a la boca!!

A veure si faig fotos i les penge…

Soy feliz, soy un hombre feliz…

Deixa un comentari

