No em crec res

Avui un brot de febre abtosa o obtusa o no sé què al Regne Unit. Sabeu què?, que ja me’n fot tanta merda i tanta alarma per a res.

El problema de tot això és que el dia que realment passe el que haja de passar, ens ho prendrem com una gilipollà i llavors serà quan tot pegue un esclafit, que potser ja ens toca. Que si la gripe aviar, que si les vaques boges, que si la peste porcina que si no sé què, que si no sé quants…

De vegades ja em sembla que es riuen de nosaltres, de debò que em sent com els de 1984: ficat fins al coll en tota aquesta merda i amb por de fer-ne res.

Som gilipolles.

No em crec res

2 pensaments sobre “No em crec res

  1. estic d’acord, Tot això es manipulaciò mediática. T’en recordes cuan es parlava de la gripe aviar? semblaba el fin del mon.
    Todo esto huele muuuy mal (a especulación de precios).
    saluts

  2. Pau diu:

    Doncs sí… i és que fins i tot sembla que hi ha certa “periodicitat” d’aquest tipus d’esdeveniments…

Deixa un comentari

