Planificant…

Ja queda poc. Només em queda una assignatura a la qual em presentaré a finals de novembre i el projecte que espere presentar-lo al febrer (realment no corre presa, ara diré per què).

La Neus i jo ens n’anirem cap al Regne Unit allà per l’abril (dic “tot el regne” perquè encara no sabem si serà Ireland o England), i mentrestant, entre totes les coses que he de fer, doncs em toca estudiar anglès (i ja que estic, també m’he apuntat a francés). Per tal d’anar practicant, he creat un nou bloc a més dels tres que ja tenia:

No són pas traduccions, a cada un parle d’una cosa diferent. He decidit deixar el de castellà per a coses polítiques i potser altres coses de l’estil. Els blocs en anglès i francès són per anar practicant una mica la llengua, encara no tinc clar a què els dedicaré. Gràcies al corrector del firefox sé que no cometré molts errors, jiji. El bloc en català el deixaré per a coses personals, com aquesta.

Miraré de dedicar els blocs en anglès i francés a linux, per a què la meua amiga Elena no s’haja d’empassar els rotllos que escric -tot i que no puc assegurar que no escriga coses sobre linux ací-.

Com veieu -si és que algú ho veu-, també he canviat el disseny del bloc i he homogeneïtzat tots quatre només canviant la capçalera. El de la foto d’aquest sóc jo, a prop de casa…

Així que ja veieu, ara que tinc temps, aprofite. En principi anava a donar algun curs d’informàtica aquest quadrimestre, però no m’han trucat i jo tampoc m’he mogut. Potser està bé parar un poc, dedicar uns mesos a la web, a les llengües i al projecte i tirar endavant.

Planificant…

Deixa un comentari

