De la pluja i el Riu Sec

Aprofitant la pluja d’aquests dies que, per cert, els mitjans de comunicació sempre fan més gran que no ho és pas en realitat, he anat al Riu Sec per veure com anava de sec. La primavera passada va ploure molt i el riu estava molt bonic, molt verd, amb un riuet més o menys constant del qual inclús a l’Agost encara quedava un fil d’aigua (que no corria, és clar).

Doncs bé, vaig agarrar la bici i vaig anar a vore com anava allò, i com ja m’imaginava hi havia molta aigua, però molta. Ací teniu la prova (si feu clic sobre les imatges, les podreu vore més grans):

La veritat és que és molt bonic veure aquestes coses prop de casa. Estem acostumats a que la nostra terra siga un secarral, i veure una mica d’aigua i verd de tant en tant no està gens malament.

Però bé, ací no acaba la cosa. Com que anava amb la bici, vaig aprofitar per, en els punts on el camí creua el riu, gravar com passava a través d’ell. Ara fa un temps vaig posar al blog un vídeo de com creuava el riu, pel mateix punt que el que veureu ara. Però clar, aquesta vegada hi havia més aigua i abans de creuar-lo ràpid havia de fer un reconeixement. Vaig creuar-lo i vaig comprovar que per allà no podia passar ràpid. Quan volia tornar a per la càmera, me la vaig pegar. Si us fixeu en el vídeo, és graciós i tot.

La qüestió és que m’he comprat uns nous pedals que s’enganxen tant al peu que quan vull llevar-me’ls, no puc. I clar, ja m’he pegat unes quantes òsties jo solet. Ací teniu un parell de fotos més. La segona és ja d’un camí que hi ha per darrere del poliesportiu de Sant Joan, la zona que jo conec com el camp de Sant Joan…

 

De la pluja i el Riu Sec

Deixa un comentari

