Estic content…

Avui he anat, per invitació de la cap d’estudis del col·legi on vaig donar el curset de linux, a una xarrada sobre tecnologies web, programari lliure i com aplicar tot això a les ciutats educadores.

La qüestió és que a punt he estat de no anar-hi, tenia unes quantes coses a fer i no sabia exactament fins a quin punt em seria útil. Déu ni do si ho ha sigut, encara sort que he anat.

Dins d’aquest tràiler d’Educared, que és bàsicament això:

El programa EducaRed, que impulsa l’ús d’Internet a l’educació, està impulsat per la Fundació Telefònica, Telefònica i una majoria d’organitzacions del món educatiu en la qual es troben les principals Associacions professionals, Confederacions de pares i Sindicats. EducaRed és un programa obert que aspira a conjuminar a tota la comunitat educativa espanyola -professors, alumnes, pares i centres- d’ensenyament primari , secundària, batxillerat i cicles formatius de grau mig.

El que deia, dins d’aquest tràiler hi havia unes quantes taules, cada una amb un ordinador tablet PC que no hem arribat a fer servir (perquè la cosa no anava d’això), tenien també una pissarra digital i algunes pijades més. Allà ens hem assegut i Felip, un xic de Lleida amb un bonic accent, ens ha fet la xarrada.

Des del principi m’he quedat encantat, ha explicat les coses prou clares i la forma en què ho ha fet ha estat molt bé, perquè ens feia mantindre l’atenció sobre ell. A part d’això, en Felip deia coses sobre el programari lliure, el coneixement lliure i d’altres coses amb les quals estic completament d’acord… i clar, fa molta il·lusió trobar a gent com aquesta, gent que pensa com jo.

Total, que en acabar la xarrada ja ho tenia clar, aquest xic seria un bon mestre per a l’escola d’estiu de l’any que ve. Sobretot perquè ell ha treballat molt amb mestres per ensenyar-los com aprofitar les tecnologies a les escoles i com que ell no és informàtic, ho fa d’una forma més pròxima. He parlat amb ell, li he comentat si li semblaria bé fer un curs l’any que ve a l’escola d’estiu i m’ha dit que sí!!!!!.  Així que estic molt content, perquè de rebot he conegut a una persona molt interessant, no només com a mestre i ponent, sinó que també m’ha donat molt bona impressió per com era i com s’expressava.

Li he comentat que jo i alguns amics som els que portem somgnu i m’ha dit que sí que la coneixia i que mirava la pàgina de tant en tant… i també li ha fet il·lusió conèixer a qui la portava.

Total, un matí molt productiu.

Estic content…

Estic content…

Deixa un comentari

