Erasmus

Fa uns minuts he llegit un correu d’un amic que es troba a Amsterdam d’Erasmus. També tinc un altre amic d’Erasmus, però a França. He d’admetre que llegint els correus que envia un i l’altre, juraria que estan al mateix lloc.

Si em pose una mica egoista, el que no m’agrada és que, sent bons amics, escriguen un correu general no només per al “grup d’amics” veranoazul que tenim muntat, sinó també a la resta de la gent. M’agrada que els meus amics em facen sentir especial, cosa que jo sempre prove de fer amb ells (bé, això crec).

La veritat és que quan llig aquests correus on expliquen totes les coses que fan, la gent que coneixen, el nou món que estan descobrint i visitant doncs… m’envolta una sensació estranya. Supose que és una espècie d’enveja per veure totes les vivències dels altres, tot i que he d’acceptar que moltes de les coses que m’expliquen no les faig ni les faria normalment, com per exemple eixir totes les nits… Jo a les 12-1 de la matinada he d’estar al llit, a les 8 m’alce i a aprofitar la llum del dia. Cal dir que el fet que l’alcohol em sente malament fa molt. Les nits són generalment 99% alcohol i tabac (i jo ni lo un ni lo atre).

Jo ja vaig estar a Barcelona i vaig tindre la meua oportunitat, tot i que la vaig aprofitar més per aprendre a viure sol que en gaudir la nit.

He d’admetre que moltes vegades em sent un bitxo raro pel fet que m’agrade més el dia que la nit i que no em passe tota la setmana pensant en el dia que em posaré borratxo.

En fi, jo tinc el meu blog… jiji

Erasmus

Un pensament sobre “Erasmus

Deixa un comentari

