Yahoo, mai més

Tinc un compte amb yahoo des de fa… 7 o 8 anys. En un principi vaig estar content, però amb el pas del temps el servei no ha millorat gens ni mica, continua sent la mateixa interfície de sempre i les noves interfícies que han dissenyat han sigut una puta merda.

Des d’aquest matí no m’hi puc ficar. Va molt molt lent i no carrega res. La pàgina de yahoo em funciona bé, però quan prove d’entrar al correu… pum, s’atura com pensant i res funciona. I tinc un correu que he de llegir, i ja són unes quantes hores sense funcionar.

Així que estic fins als collons de yahoo i a partir d’avui, mai més.

Yahoo, mai més

Deixa un comentari

