L’exili dels amants

D’ací a dues setmanes me’n vaig. Me’n vaig a Irlanda… durant quant de temps?, no ho sé. M’agradaria treballar allà i estar-hi fins que aprenga bé l’anglès. Tractaré d’escriure sovint al bloc en anglès que tinc, ja que ara no escric gairebé res… més que res perquè no sé dir més de quatre coses en anglès.

En fi, ja tinc la targeta sanitària europea (apunteu-vos-ho si alguna vegada aneu per Europa). M’han comentat que allà no és difícil trobar treball ja que hi ha agències que segons el nivell d’anglès, et donen un treball o un altre. M’han comentat també que l’anglès d’Irlanda és una transició entre l’americà i el d’Anglaterra. També m’han dit que els irlandesos són molt simpàtics.  Espere que tot això siga veritat…

En fi, ja sabeu: CANVIS. La meua vida canviarà i no sé cap a on!!!!. Això sí, sempre tenim cançons per a cada època i que ens ajuden a cremar el vell món.

L’exili dels amants

Sovint la vida ens roba les ganes de viure
en un món hermètic
on el diner és qui ho mou tot
jo tinc el cor ferit
però encara hi ha un romàntic
potser no estaré sol
potser no estarem sols
quan el pensament únic truqui a la porta
tu dis-li que som fora
que hem anat al camp
a recollir cançons i pètals per a l’esperança
que vam deixar una nota
som a l’exili dels amants
sovint t’adones que ningú ens representa
triar jo no vaig poder
potser el seu món no és el meu món
i em nego a creure
que sols hi ha un camí possible
potser no estaré sol
potser no estarem sols
quan la veritat llueixi per fi esplendorosa
en un crepuscle intacte de tot el vell dolor
riurem, beurem amb gresca
brindarem amb joia i festa
i vora la foguera
veurem com crema el vell món.

L’exili dels amants

5 pensaments sobre “L’exili dels amants

  1. Que et vaja molt bé per Irlanda tio. Segur que és una bona experiència per a tú i no et penediràs de la teua decisió.

    Espere que et vaja d’allò més be!!!!

    Ja ens aniràs contant com et va tot…

    Un abraç ben fort!

  2. pepetdelhorta diu:

    No, man… now it’s time to practice it. Facts, no words. Be aware with Guiness and Murphy’s law…
    SeU soon
    M

  3. pepetdelhorta diu:

    X cert xato, quan és còpia un text no està de més citar la font i/o posar un enllaç…

    petoNets

Deixa un comentari

