Avui marxe

Bé, avui és el dia. A les sis de la vesprada agarraré el tren cap a Madrid. Aquesta nit dormiré a casa del meu germà i demà, a les quatre de la vesprada, agarraré l’avió cap a Dublín. A partir d’allà… tot incògnites (bé, més o menys).

Una cosa important que m’he oblidat de fer abans d’anar-me’n, ha estat votar. Han passat els dies i amb tot el merder m’he oblidat d’enviar el vot per correu. Tot i així, com que tornaré d’ací a un mes, provaré de vindre justament el cap de setmana de les eleccions i tot arreglat.

La veritat és que estic una mica trist, perquè Neus es quedarà a Alacant fins que vinga allà per l’abril o maig. Em queda una època d’estar solet… una altra vegada.

En fi..

Avui marxe

3 pensaments sobre “Avui marxe

  1. bestwishesmyfriend diu:

    C’mon, man, U shall overcome… And we’ll stay close to U, in the ciber world….

    Go on… and ask for a black Murphy!!!

  2. pepetdel'horta diu:

    Sort i constància (res de buscar cercles d’expatriats), però sobretot ves buscant un pis ampli i amb bones vistes per a poder anar a fer-te una visita…
    petons

    I&M

Deixa un comentari

