Nudisme (o el que siga)

A mi m’agrada, quan arriba l’estiu, sobretot als mesos de maig i juny, anar a la platja nudista del Cap de les Hortes i prendre el sol en “pilota picà”, o siga, despullat completament.

Això ho faig gairebé des de fa uns 9 – 10 anys. Recorde que al principi no m’atrevia a llevar-me el banyador, però amb el temps em vaig decidir i ara ja no tinc cap tipus de vergonya. Un altre problema que tenia era que, no sé per què, m’empalmava cada vegada que em quedava despullat. I clar, allà a la platja empalmat… em feia cosa.

Amb el temps, però, ja no tinc cap tipus de problema i ara gaudisc completament del nudisme quan estic allà. La veritat és que és molt agradable prendre el sol sense roba, entrar a la mar completament despullat amb certs nervis per si alguna cosa se’t clava per algun lloc per on no hauria de clavar-se.

M’he trobat a molta gent que, quan els explique això, no s’ho arriben a creure o es mostren molt sorpresos. A mi em crida l’atenció que tanta gent es quede sorpresa sobre això quan diàriament veuen a gent despullada per televisió i totes aquestes coses que s’hi poden veure. En canvi, una cosa tan natural i innocent com és anar a prendre el sol a una platja de bany lliure (o siga, que un es pot despullar lliurement), la gent no acaba d’empassar-s’ho bé.

Molta gent també es queda sorpresa pel fet que algunes xiques es lleven la part de dalt del bikini a la platja. Fins i tot, un fòrum de la família a Alacant va demanar que es prohibira això. No sé si és o no impressió meua, però de vegades sembla que anem enrere (i no vull parlar-ne de les setmanes de 65 hores que estan negociant a Europa).

En fi, que és molt agradable despullar-se i això no significa res sexual. És gaudir de la natura tal i com nosaltres arribàrem a ella: sense roba. Si encara queda algú que no s’ho creu, que això és tot mentida, ací teniu una foto:

Nudisme (o el que siga)

2 pensaments sobre “Nudisme (o el que siga)

Deixa un comentari

