El Camí de Santiago

Ahir vaig tornar del Camí de Santiago. Vaig fer des de Roncesvalles fins a Lleó, en bicicleta.

He d’admetre que l’experiència ha estat prou diferent a com l’esperava, potser no pel camí en sí mateix, sinó en com ho hem fet. És més dur que no em pensava, i el fet que alguns dies passàrem la nit a parcs en lloc d’albergs, doncs ho ha fet més “especial”.

És curiós, però hi ha una cosa especial en el fet de fer el camí. Són els ànims d’haver d’avançar cada dia, d’alçar-se prompte, desdejunar per repostar energies (que segur es gastaran) i agafar la bici per avançar al camí. 50, 60 i fins a 130 km en un dia vam fer.

Quan tornava a casa amb el bus, quan tancava els ulls veia als meus dos companys davant meu, pedalejant, al camí.

No estic per escriure moltes coses ara mateix, ja voré si ho faig més endavant. Em deixe apuntat un camí que un català em va recomanar: “Pedals de vent”.

El Camí de Santiago

2 pensaments sobre “El Camí de Santiago

Deixa un comentari

