Dies de pluja

Ara mateix estic a la universitat d’Alacant i a fora plou que dóna gust. M’encanta treballar mentre a fora plou, la sensació d’estar protegit a dins, el soroll continu de la caiguda de les gotes de pluja i… sobretot… el fet que no he de suportar mirar a fora i veure un gran sol i aleshores sentir-me un desgraciat per no poder anar a fora a gaudir-lo.

Durant aquests dies estic acabant el projecte de final de carrera. Dilluns passat el tribunal va acceptar la meua proposta de projecte, per la qual cosa ara ja puc presentar-lo. Encara em queden coses per enllestir, i en això estic.

Buf, no sabeu les ganes que tinc d’acabar-ho ja d’una vegada. Són 8 anys de carrera, i el pitjor de tot és que durant els dos darrers anys no he fet gairebé res: només tenia unes poques assignatures i el projecte. Supose que això mateix és el que ha fet que haja trigat tant en acabar.

Ara, però, sembla que en dos – tres setmanes seré, per fi (si el tribunal m’aprova, clar està) titulat en Enginyeria Industrial. Ja vorem si algun dia sóc “Enginyer Industrial”.

Mentrestant, a fora està plovent com feia mesos que no plovia.

Dies de pluja

3 pensaments sobre “Dies de pluja

  1. A mi també m’ encanta quan plou, i sento les gotes. Sobretot quan estic a un lloc axuplugat. També m’ encanta sortir al carrer quan fa bon dia i plou, mullar-me.

    Bona Sort amb el projecte, Tant de bo pugui arribar a fer projecte de final de carrera, però de moment me queda molt😛

  2. HOla Pau, he estat llegint algun dels post que hi ha per aquí i t’he de dir que m’agrada força el teu blog, a part el disseny és molt bo. Jo sóc de Vic (Barcelona) i per aquí també plou… estudies periodisme??

    adriana, adrianabm.blogspot.com

  3. Hola Adriana,

    No estudie periodisme (al post comente que “seré titulat en Enginyeria Industrial”…). Gràcies pel teu comentari.

    Salut!

Deixa un comentari

