Ja sóc enginyer!! I amb matrícula d’honor al projecte!!

Avui, després de huit anys des que vaig començar la carrera, he superat el projecte de final de carrera amb, ni més ni menys, una Matrícula d’Honor!!.

La veritat és que no m’ho esperava. Al llarg de tots aquests mesos als quals m’he dedicat al projecte, no tenia clar si realment el que estava fent servia o no com a projecte, ja que en tot moment el vaig fer pel meu compte.

Que conste que he fet el projecte només sota un sistema GNU/Linux. Quan feia els plànols, en lloc d’instal·lar el Windows vaig fer servir el VirtualBox i va anar meravellosament bé. Així que vull escriure un article amb indicacions de tot allò que he fet.

Així ja he acabat un període molt important de la meua vida, i comença un altre apassionant (perquè me’n vaig a l’estranger, una altra volta). L’única cosa que em preocupa és veure com aconseguiré continuar amb SomGNU, tot i que sé que l’Álvaro s’hi dedica i li posa moltes ganes, no puc deixar-li tota la responsabilitat a ell (sobretot perquè té altres projectes).

Ja vorem com va tot. El 15 de novembre se n’anirem Neus i jo cap a Irlanda (en principi un mes i després tornarem per a nadal).

Ja sóc enginyer!! I amb matrícula d’honor al projecte!!

7 pensaments sobre “Ja sóc enginyer!! I amb matrícula d’honor al projecte!!

  1. Pepet de l'horta diu:

    Congratulations cunyao, no haviem quedat que avisaries quan tingueres la defensa?…
    Bo, a veure si xerrem abans que marxeu. Moltíssimes felicitacions altra vegada i benvingut al món dels adults😉

Deixa un comentari

