Foggy Bottom

No sé si alguna vegada ha parlat ací de Jamendo, una pàgina web on els músics comparteixen la seua música sense llicències restrictives (ens permeten copiar-la i compartir-la lliurement). Des d’allà és possible descarregar els àlbums de tots els artistes i, fins i tot, amb aplicacions com Rythmbox (a GNU/Linux) és possible tindre tota la llista de les 100.000 cançons que hi ha disponibles i escoltar-les en qualsevol moment.

Des d’ací vaig descobrir un grup d’indie-rock francès anomenat “Foggy Bottom“. M’encanta, m’he descarregat el seu disc i m’encanta. A més, des de Jamendo puc fer una donació de 5€, 10€ o la que jo vulga. Així funciona això. Els diners van a parar al grup directament (supose que una part ínfima serà per al manteniment de la web.

Podeu sentir la seua música des del següent enllaç:

Foggy Bottom!!!

Foggy Bottom

Deixa un comentari

