Bestiar

Una tira còmica, anomenada xkcd, és collonuda. M’encanta perquè reflecteix perfectament uns pensaments que es troben al cap de gairebé tothom. I, tot i així, encara pensem que som únics. No, no ho som. A SomGNU n’he traduït algunes tires.

bestiar

Bestiar

3 pensaments sobre “Bestiar

  1. codiccat diu:

    Hola!,

    M’agrada força el teu bloc i m’hi he volgut subscriure per RSS però no trobo pas el botó.
    Fores tant amable d’indicar-me si existeix aquesta possibilitat.

    Gràcies.

    Carles
    codic.cat

  2. codiccat diu:

    Moltes gràcies!.
    Ja m’hi he subscrit.🙂

    També t’he afegit als enllaços del meu bloc!.🙂

    Endavant xiquet!!!.

Deixa un comentari

