BTT a Barna (I)

Després d’uns quants mesos a Barna he pugut aprofitar l’estada a Alacant per portar-me d’una vegada per totes la meua bicicleta de muntanya. El bicing està molt bé, però a mi m’agraden una miqueta més grans i que els puga fotre canya (a les bicicletes, vull dir).

Per si algú es mostra interessat, comentar que el transport ha estat de 50€, amb SEUR, i ha trigat 2 dies (teòricament n’era 1, però sembla que van posar malament l’adreça).

Ahir ja tenia clar que hui dissabte eixiria amb la bicicleta, el que no sabia era a on. Clar, des de Sagrada Família no tinc ni idea d’on anar, així que havia pensat en anar per la costa cap al nord. La Neus em va persuadir d’aquella idea, i em va dir una mica en conya “vés al Tibidabo”. En fi, que com que no tenia res a fer, he decidit anar al Tibidabo.

He eixit de casa, he agafat Provença, he pujat per Gran de Gràcia, Plaça Lesseps i he arribat a l’Hospital Quirón. Des d’allà hi ha una carretera que porta al Tibidabo. He començat a pujar, i pujar, i pujar… fins que a falta d’un kilòmetre m’he trobat amb un altre ciclista al qual li he demanat el millor camí per tornar.

M’ha explicat que havia de continuar fins a trobar una pista forestal. Llavors he continuat per la carretera… he creuat Vallvidriera i finalment m’he topat amb la pista forestal: una pista sense gaire pendent i molt tranquila, només amb ciclistes i gent corrent. En arribar a l’alçada del CosmoCaixa m’he eixit de la pista i… tornada cap a casa.

Molt bona experiència, sí senyor!!. Una miqueta massa suau, però no està malament per ser la primera vegada que isc amb la bicicleta. La propera vegada em portaré la càmera i em faré fotos despullat, així aconseguiré més visites al bloc!! hahaha.

BTT a Barna (I)

Un pensament sobre “BTT a Barna (I)

Deixa un comentari

