12 d’octubre

Hui mon pare haguera fet 64 anys. Ja fa 10 anys… i com passa el temps.

Recorde una volta que li vaig demanar ajuda amb els deures en valencià. Em va dir que: “T’ajudaria, però la forma en què jo parle és una miqueta diferent del que aprens a l’escola”.

12 d’octubre

Un pensament sobre “12 d’octubre

  1. Diana diu:

    Hola, desarmat🙂 El meu pare n’hauria fet 65 el dia 11…

    A mi m’ajudava a fer els deures de matemàtiques, i de petits, cada nit ens explicava un conte inventat. Un dia estava tan cansat que es va adormir a mig explicar, i quan li vam demanar que continués, el conte va seguir pel seu compte per uns viaranys onírics inesperats i soprenents. Fins i tot aquell dia, el conte va tenir un gran èxit🙂

Deixa un comentari

