Salvador Broseta, nou candidat del PSOE a la ciutat de València

Anem de mal en pitjor. Més li val al pobre Tio Canya quedar-se al seu poble i esperar el que haja de vindre, perquè hem passat de no tindre les claus de casa nostra, però tindre-les a casa nostra, a que estiguen ara en casa d’un altre que, a més, obre quan li dona la gana per ficar-nos més gent que no respecta la nostra casa.

Salvador Broseta és el nou candidat del PSPV-PSOE a l’Ajuntament de València. La primera cosa que he fet, atès el seu cognom, que sona una mica valencià, ha estat comprovar com era la seua pàgina web:

http://www.salvadorbroseta.es/

Tot en castellà. Tot. I el lema: “Objetivo, ganar Valencia”. Total, que si haguera de triar entre Rita i aquest tio, probablement em pegaria un tret.

Això no pot ser. No pot ser que el nostre País estiga governat per una dona com la que ens governa i que el candidat de l’oposició siga encara pitjor. Ja m’ho deien: si el de dalt és un incompetent (Jorge Alarte), els que et trobaràs per sota ho seran en la mateixa mesura o encara més.

I Esquerra Unida cagant-la. Serà el Bloc l’única solució?, per desgràcia Morera no és tampoc un gran polític. Però… què hi ha d’aquell que es va presentar com a número 1 del Bloc per la província d’Alacant ara fa uns anys?. No pot ser que el sector valencianista continue dividit.

Salvador Broseta, nou candidat del PSOE a la ciutat de València

5 pensaments sobre “Salvador Broseta, nou candidat del PSOE a la ciutat de València

  1. joan diu:

    T’ho comento ací perquè és l’únic lloc que he trobat per fer-ho. Funciona bé http://www.somgnu.cat? Ho dic perquè des de fa dies rebo els nous post via Google Reader i els puc llegir per allí, però quan provo d’entrar al bloc m’és impossible. Ho he provat amb 3 màquines i sistemes operatius diferents. :S

  2. Hola Joan!!

    Doncs sí que funciona bé, perfectament. Jo entre des de diferents ordinadors i no tinc cap problema. Però això que em dius em té encuriosit. Quin error et dóna en tractar d’anar a somgnu?.

  3. joan diu:

    Que no troba el servidor, el mateix que surt quan no tens internet. Tant hi fa que posi l’adreça a la barra de navegació com que provi d’accedir-hi per una cerca al google. És ben estrany!

    Tens comentaris en les últimes entrades que heu penjat?

  4. Sí, i uns quants. Jo diria que és cosa del teu servidor de dns. Prova a canviar-les, és l’única cosa que et puc dir :S

  5. joan diu:

    Tenies raó!😀

    Mira que era estrany.. perquè bé que les rebia pel Reader i fins feia res hi podia entrar. Suposo que jazztel em deu haver canviar les dns:/

    He utilitzat http://www.dnsserverlist.org/ per mirar les que millor m’anaven.

    En quant al teu post (em sap greu haver-te’l okupat per això) em sap molt de greu com està el panorama al país. L’únic consol suposo (espero) és que s’acabi identificant PP i PSOE com la mateixa porqueria centralista espanyolista i els partits valencianistes apostin per una gran coalició. Salut (i esperança)

Deixa un comentari

