50 km

Aquest cap de setmana vaig fer uns 50km en bicicleta. He d’admetre que estic sent una miqueta pesat al respecte, ja que crec que no queda ningú en aquest món que no m’ho haja sentit dir, per no parlar del Facebook i el fet de poder dir les coses allà com si fora eixir al carrer i cridar-ho ben alt.

Va ser un bon dia, tot i que cap al final em vaig quedar amb una sensació estranya que no sóc capaç de descriure.

Vaig eixir des de Sagrada Família i vaig anar cap al riu Besòs. En arribar a l’alçada de Montcada vaig desviar-me pel riu Ripoll i des d’allà vaig anar fins a Castellar del Vallès, des don vaig agafar la carretera que anava cap a Terrassa. Per desgràcia acabe d’adonar-me de la super-volta que vaig fer.

Merda.

50 km

Deixa un comentari

