Una nova etapa

Hui s’acaba una etapa molt important en la meua vida. Una etapa que ha durat una miqueta més de dos anys i que ha marcat de forma definitiva el meu futur. És possible que si no haguera estat per la crisi mai haguera començat la feina que hui deixe. No haguera conegut uns companys que, en certa manera, seran companys meus per tota la vida.

Tinc la sort d’haver tingut un cap molt comprensiu, bona persona i que m’ha ensenyat molt durant aquests dos anys. No sé si hi ha molts com ell, però realment li agraïsc haver estat tan bo amb mi. Trobar algú que siga «bona persona», un concepte que tinc ben definit, no és molt comú (cosa que no vol dir que la resta de gent siguen el contrari).

I ara s’inicia una nova etapa. Tindré la sort de treballar en una companyia que treballa amb solucions de programari lliure i podré endinsar-me més en Magento, Drupal, OpenERP així com començar a treballar amb tècniques àgils de gestió d’equips.

Em sent com quan tenia 13 anys i arribava la fi del curs al juny i eixia del col·legi sabent que no veuria molts dels meus companys durant almenys dos o tres mesos.

Els canvis són bonics i necessaris, però he d’admetre que sóc una persona que li agrada el caliu de les persones que conec a fons, dels llocs que visite habitualment, de les coses que conec.

Però també he d’admetre que és excitant obrir-se a noves possibilitats. Tinc gairebé 30 anys i és moment de fer un pas endavant.

Ha estat un plaer treballar amb vosaltres, companys, durant aquest temps.

Ens veiem demà! (.cat)

Una nova etapa

Un pensament sobre “Una nova etapa

  1. M’alegre que ho prengues amb tants ànims, i que compartisques eixa il·lusió per avançar. Ja ens contaràs, també, com ha anat el procés del canvi, quan comence, i que vages narrant-nos totes les coses bones de la nova empresa.

    Però, sobre tot, molta sort en aquesta nova etapa!

Deixa un comentari

