La negativitat

Hui seré negatiu.

Estic cansat del negativisme. Estic cansat de queixar-se de tot, de tots i de fer-ho a tothora. Estic cansat de sentir parlar de favoritismes, de mal fer, del món està en contra meua, del meu cap és un capullo, de totes les empreses són iguals, tots els governs són iguals.

Estic cansat de sentir que el que ens passa és culpa dels demés. Estic cansat de sentir que el món està malament per això i per allò.

Estic cansat de la indignació que no és més que indignació i res més. Del queixar-se per queixar-se. Del dir que això sempre ha estat així.

Estic cansat de la gent que li agrada ser infeliç d’aquesta manera.

Si no t’agrada el món, no intentes canviar-lo. Canvia tu.

Mira les coses amb bons ulls. Pensa de forma positiva. Pensa el millor. La millor opció. Mira el costat bo de les coses. Mira què guanyes. El cap ha d’anar amunt. Mira el putu cel, i les estrelles. Mira la mar. Sent el vent en la teua cara. L’aigua en la teua pell. La teua mare, ton pare, els teus germans i germanes, la teua àvia i el teu avi. Aquella cançó tan divertida o tan profunda que et fa pensar, rumiar i plantejar-te qui collons ets i què collons estàs fent.

[I procura no amargar els demés amb la teua amargura que es vessa poc a poc cada dia amb cada paraula que dius]

La negativitat

Deixa un comentari

