Chup Chup

Quan tenia 13 o 14 anys (potser menys) vaig descobrir una cançó que m’agradava tant que en arribar a casa, engegava la cadena de música de la meua germana, posava la cançó en repetició i m’estirava al llit per gaudir de les sensacions que aquella cançó em provocava.

Gairebé 20 anys després, sense saber ben bé per què, em va vindre al cap la cançó. Les sensacions que ara sent són diferents, però. En sentir-la puc recordar la tranquil·litat, la sensació de saber que la meua germana estava a prop, que la meua mare i mon pare estaven a prop, i que els meus germans també serien a prop tard o d’hora (estudiaven a Madrid).

La cançó em porta el caliu d’una altra època. Em porta l’enyor per la meua família. M’ensenya com canvien les coses.

Ací teniu la cançó…
Chup Chup – Australian Blonde

Chup chup chup chup chup chup chup…….

Chup Chup

Deixa un comentari

