Un any per oblidar, un any per recordar

Ací la tenim.  La fi de l’any 2013.

Per recordar

  • Haver-nos mudat a Montpeller i haver-ne après francès
  • Haver-me conegut una miqueta millor, saber que estic maleïdament boig i que el pas dels anys només millora això
  • Haver esbrinat una miqueta més quines són les persones que més estime en aquest món
  • Que he après a fer magdalenes, tot i que encara no he pillat el punt

Per oblidar

  • Malgrat les vacances, no haver tingut temps per desconnectar de l’estrès
  • Els projectes que he perdut, malgrat els meus esforços
  • Que tot s’haja centrat excessivament en la faena
  • Que de vegades no sóc l’home que m’agradaria ser i repetisc patrons dels hòmens que mai m’han agradat
  • Que no he cuinat molt…

I per l’any que ve?

  • Un objectiu que no puc compartir públicament
  • Un altre objectiu que no puc compartir públicament
  • Viatjar als EUA
  • Aprofitar i conèixer França

I sempre tindre presents:

  • Mon pare, encara que ja fa molt de temps que no és ací i que només el veig en somnis.
  • Ma mare, que m’estima com ningú!
  • Javi, el meu germà.
  • Neus, companya de viatge.

 

Un any per oblidar, un any per recordar

Deixa un comentari

