Anti-Espanyol

Fa un parell de dies, amb motiu del partit Espanya – Països Baixos, vaig posar al Facebook un comentari donant el meu suport als segons.

No molt tard algú em va dir:

Estarás contentó no sabía yo que eras anti español, que sorpresa con lo bien que me caes, vivir para ver.

Bé, crec que no existeix cap raó per ser «anti-espanyol». Jo, ho vulga o no, sóc espanyol. Per tant, ser anti-jo, no és una idea que m’acabe d’agradar. Una altra cosa és ser anti-selecció-espanyola-de-fútbol. D’això sí que sóc un gran anti!

Anti-Espanyol

Deixa un comentari

