2009

No sé com serà aquest any 2009, però la veritat és que no ha començat massa bé. El mateix dia de reixos vaig agafar un tall de digestió amb el qual fins i tot avui encara m’estic recuperant. Per altra part, ara que la Neus i jo ja hem decidit anar a viure a Barcelona, toca anar cercant treball i he d’admetre que sembla prou difícil.

Tot i que hi ha diverses ofertes, i no totes requereixen experiència i fins i tot veient que amb algunes done el perfil que demanen, ni tan sols truquen. Només veig el “descartado” a l’infojobs. En fi, paciència.

No sé, és com si 2009 encara no haguera començat per mi. A vore si quan millore la meua panxa, milloren també les coses.

2009

5 pensaments sobre “2009

  1. Al final vas a BCN i deixes Irlanda? Doncs que vaja bé la nova etapa!

    Per cert, vaig veure els teus comentaris al blog de jEsuSdA, del calendari aquell amb el Digikam. Quina distribució de Linux gastes? Jo no he pogut veure l’opció del calendari ni en Ubuntu ni en OpenSuse…

  2. Sobre Irlanda, la Neus no estava molt convençuda de quedar-se allà, així que finalment vam decidir anar directament a Barcelona i viure junts una vida estable després de 8 anys de relacions a distància i sense cap mena d’estabilitat.

    ____

    Doncs ara no recorde si ho vaig fer amb Fedora o amb l’Ubuntu. Els passos van ser dos:

    1. Primer vaig instal·lar el digikam i, per defecte, no m’eixia eixa opció.

    2. Després vaig instal·lar el paquet aquell de “kipi-plugins” que comentàvem i l’opció del calendari va aparèixer soleta.

    Tot i així, és un calendari molt bàsic i per això vaig decidir fer el meu propi amb l’inkscape (no sé si l’has vist a somgnu, és a la portada). Potser pots fer servir el fitxer base per crear el teu propi calendari.

  3. Si que l’havia vist a SomGNU. Al final el vas fer amb l’Inkscape? Miraré a veure si l’aprofite, perquè també tinc instal·lats els kipi-plugins i res de res…
    _________
    PD: Perquè es veuen tan mal els gravatars? Semblen més grans del que tocaria…

  4. Et refereixes ací o a somgnu?. Jo ací els veig xicotets (més del normal), però no grans. Ací et deixe una captura:

  5. Em referia ací, però no em faces cas. Fa temps, un dia vaig fer Ctrl+ per augmentar la mida de la lletra, i no me’n recordava (però el Firefox sí :D)

Deixa un comentari